Дослідження показало, що при використанні технології бездротової зарядки парк електромобілів на останній милі заощадив до 50% TCO.

 

У стандартній моделі, що підключається, електромобілі виводяться з експлуатації для заряджання: водій переміщує електромобіль до зарядного пристрою, підключає його, і там електромобіль залишається доти, доки він не буде достатньо заряджений. Навпаки, бездротова зарядка дає змогу автопаркам адаптувати свою модель зарядки до наявних бізнес-робочих процесів, доставляючи заряд електромобілям там, де вони перебувають: на завантажувальному доці, на очищуваному чи підготовленому складі або під час паркування. Відв'язані від шнура, транспортні засоби мають більше часу для зарядки і можуть заряджатися за меншої потужності.

Результат: зниження витрат за рахунок згладжування кривої "плати за попит", компенсації, що виплачується комунальному підприємству за підтримання мережі з достатньою потужністю для задоволення потреб клієнта в піковий час. З огляду на те, що плата за комунальні послуги є одним із трьох основних компонентів вартості життя EV (два інших - це пройдені милі та ціна купівлі автомобіля), результатом є зниження загальної вартості володіння електрикою.

"З урахуванням того, що підприємства та урядові установи модернізують свої автопарки на останній милі, щоб вони були електричними - від фургонів для доставки до поштових вантажівок, - є очевидні, основні переваги в тому, щоб заряджати їх по бездротовій мережі", - сказав Алекс Грузен, генеральний директор WiTricity. "Наш аналіз показує, що технологія WiTricity забезпечує більшу гнучкість при значно менших витратах".

WiTricity порівняло використання зарядки, що підключається, потужністю 50 кВт з бездротовою зарядкою потужністю 24 кВт, коли флот працює дві 8-годинні зміни, залишаючи чотири години на зміну для заряджання і роботи депо. Під час дослідження було встановлено, що бездротова зарядка замість під'єднуваної зарядки:

  • Подвоюється тривалість операцій заряджання. Це пов'язано з тим, що бездротові зарядні пристрої можуть бути встановлені в ключових місцях по всьому депо - на навантажувальних доках, у місцях збирання, на стоянках, - тож транспортні засоби можуть заряджатися паралельно з іншими операціями депо, просто паркуючись, як зазвичай.
  • Знижує піковий попит на електроенергію в депо вдвічі.  Розподіл навантаження на зарядку протягом більшого часу означає, що плата за споживання від комунальних послуг нижча. Це також має додаткову перевагу в зниженні загального навантаження на електричну мережу.
  • Зменшує вплив на інфраструктуру резервного виробництва енергії та експлуатаційні витрати. Як і при розрахунках пікового навантаження для витрат на споживання енергії, попит на електроенергію з резервних джерел енергії, таких як мікротурбіни або традиційні дизельні генератори, також зменшується.
  • Скорочує витрати на робочу силу і технічне обслуговування. При бездротовій зарядці не потрібне втручання людини для під'єднання і від'єднання, тому підвищується автономність і знижуються витрати на робочу силу. Крім того, бездротова зарядка вимагає дуже низьких витрат на технічне обслуговування через відсутність справних деталей, активного охолодження або механічних роз'ємів, які зношуються або потребують заміни.